Sikko Fikirler & Yorumlar

Heryanımızda onlar: the “APAÇİ”

Posted on: Mayıs 19, 2009

Onlar, apaçiler.

abileri, amcaları şahine 5 kişi binip kızlara laf atarken yeni nesilleri ise evrimleşip apaçileri oluşturdular.

apaçiler neydi nasıl oldu bunları bu yazıda inceleyeceğiz.

öncelikle apaçiler artık 50cent dinliyor, ismail yk dinliyor. çok azı müslüm cengiz dinler artık.

cep telefonları sürekli en son modeldir. şahin’den uzak dururlar. minimun hyundai getz.

kendilerine çok güvenirler, sürekli sıfır bedendirler. bir apaçi asla şişman olmaz, olamaz.

nerden çıktılar, nasıl birebir benziyolar anlamadım.  işte bu yüzden apaçileri yakından incelemek istedim.  

Apaçilerin genel özelliklerini madde madde sıralayıp örnek resimler vereceğim.

 

Apaçilerin Özellikleri

1) Saçlar:

apaçilerin saçları kesinlikle köleli ve dik olmalı. ense tarafları ise fön ile dikleştirilmeli. genel eğilim ön ve yan taraflar fön ve jöle karışımıyla dikleştirilmesidir. bunun yanında bazı tipler ön tarafları salaş bir şekilde bırakmayıda tercih ediyolar.  İşte bir kaç örnek:

apaci-sac-3

ohaa en kötü apaçi fotosu bu heralde

apaci-sac-2

anladık apaçisin. saçlar tam da tanıma uygun

İdare eden bir saç stili

İdare eden bir saç stili

 

2- Gözlük

Gözlükler bir apaçinin vazgeçilmez aksesuarıdır. heleki gözlük kesin olarak aviator şeklinde rayban çakması olmalıdır. ayrıca apaçiler gözlüğü taktığı anda değişebilirler. hemen kafa yamulur ve bir başkası oluverirler. çok cooldurlar adamım. gözlük bilhassa arabada poz verirken gerekir. benimde böyle arkadaşlarım lanet olsun.

işte size apaçilerin gözlüklü halleri:

arabada gözlük kullanımı: aslında boyun biraz eğik olmalı..

arabada gözlük kullanımı: aslında boyun biraz eğik olmalı..

ulan o gözlüğü taksan ne olur takmansan ne olur.

ulan o gözlüğü taksan ne olur takmansan ne olur.

gözlük saç ve küpe troyası bükemmel

gözlük saç ve küpe troyası bükemmel

işte favori gözlük resmim. ben yorum getiremiyorum buna

işte favori gözlük resmim. ben yorum getiremiyorum buna

3-Giyim Kuşam

Apaçilerin giyim kuşamı ikiye ayrılır. birinci kısım ismail yk’gibi giyinir, düşük bel jean, mor veya pembe tshirt(üzerinde playboy yazar, boncuklu bişeler olur) ayakta ise nike adidas evya converse ayakkabı mutlaka olur.

bir diğer tür ise genelde casual smart gibi giyinir. gözlüksüz olmaz tabi. blazer ceket, bağrı açık beyaz gömlekler. yine jean kesin olur. ayakkabı olarak ise sivri burun ayakkabı.  

4- Apaçi Duruşu:

apaçilerin kendi aralarında önemli bir duruş şekli vardır. bu duruşu gördüğünüz anda apaçiler ile karşılaştığınızı hemen anlayabilirsiniz.

5- apaçi pozu:

bu yazıdaki tüm fotolar facebook’tan alınmıştır ve dikkat ettim ki, apaçilerin ayrı bir duruşları daha var. aşağıda verilen fotolarda apaçilerin pozlarınıda görebilirsiniz.

 

İŞTE APAÇİ DURUŞU. Tüm apaçiler bu şekilde durmak zorundadırlar.

İŞTE APAÇİ DURUŞU. Tüm apaçiler bu şekilde durmak zorundadırlar.

apaci-genel

genel apaçi duruşu

bu poz ile buradaki apaçi "çok coolum, asabiyim,ağır abiyim" der.

bu poz ile buradaki apaçi "çok coolum, asabiyim,ağır abiyim" der.

ikinci grup apaçi giyinişi. ağır ama metrosexüel apaçi

ikinci grup apaçi giyinişi. ağır ama metrosexüel apaçi

birinci grup apaçi. aksesuarlar, bağrı açık gömlek ve saç

birinci grup apaçi. aksesuarlar, bağrı açık gömlek ve saç

bir başka renkli apaçi

bir başka renkli apaçi

 

 

Benden apaçiler hakkında bu kadar.

bu resimler facebook’tan alıntıdır. buradaki arkadaşlar olurda görürse kendilerini bir comment ile bana ulaşsınlar kaldırırız. ama bu onların apaçi olduğu gerçeğini değiştirmez.

son soz: ne sikko adamsınız lan siz. bu kadar da özenti olunmaz be.

44 Yanıt to "Heryanımızda onlar: the “APAÇİ”"

gerçekten çok bombalar 😀

eda sevişelim mi?

ben bazı ayrıntıların atlandıgını düşünüyorum.Bu tipler ”apaçi”ler genel çakma marka takılır (converse ,nike adidas ve levis) ama her nedense en adi çakmalardan alırlar. Jeanleri en cins jeanlerdendir ortalama 20 cepleri vardır.Tabii yelekleri de ünlüdür bunların herşeyin üzerine (t-shirt gömlek) yelek giyerler.Genelde 2 yıllıkta okurlar bu kısa üni hayatı boyunca yerler içerler sıçarlar. kızlarla alemlerde eller havaya yaparlar

evet, yani pek detaylı düşünürek yazmamıştım.yazıyı 1 sene önce yazdım
ama artık özellikle facebook sayesinde apaçi olayı çok gündeme geldi ve sanki bu tarz kişilere karşı sanki ırkçılık düzeyinde bir yaklaşım var. açıkçası bu sebepten bu konuda ben de diğerleri gibi daha da yazmak istemiyorum.

dediğinde haklısın, ortamlara iyi girerlerr, full güven. ve kızlarlara araları gayet iyidir yani..

bunlar adias yerine aidas giyen nıke yerine nixe giyenlerdir 🙂 çok komkler ve facedeki anne bn apaçi oldum var ordada bilgiler var

kardeş süper çalışma.emeğine sağlık.devamı gelsin. +rep
(klavye başındaki apaçi)

valla site bi anda hit almaya başladı. eğer hit almaya devam ederse daha bi sürü şey yazasım var.

puhah. çok samimi yazmışsın. yarıldım.

o duruş yok mu o duruş o ayaklar zuahahahah

Ben uzun yillardir TR’de yasamiyorum, apaci lafini daha once duyup ne oldugunu anlamamistim. Tesekkur ederim bu aydinlatici yazin icin sikko adam. Ayrica, universite bolumlerine gore kiz profil tahlillerine de cok guldum!

aslında apaçiliğin kaynağı bir nevi yurtdışı. özellikle de almanya. İsmail YK ve Cankan ile iyiden iyiye arttı. daha sonra rol modelleri amerikalı pop starlar olmaya başladı.

” gözlük saç ve küpe troyası bükemmel ”

” Trio ” (?)

abooov,

ulan google’da bir arattım beni yazı forumlarda fink atıyor.
bi allah’ın kulu da yazıyı kopyaladığı yeri yazmamış…

yazıklar olsun…

😀 bizim buralarda izmir buca’da cok var onlardan. İsteyen her an her yerde gorebılır xD. Ama sakınmanız lazım kendınızı onlardan… cok guzel calısma sağol 😀

Aynen katılıyorum ve sizi bu videyoya yönlendiriyorum bayanlar baylar sorumluluk kabul edilmez…
Bucalı Apaçiler™ asker yollarsa:
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/17534/

Aynen öyle katılıyorum ve sizi bu videoya davet ediyorum.Beyler bayanlar sorumluluk kabul edilmez uyarılır…
BucalıApaçiler™ asker yollarsa :
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/17534/

saçları azise benzer onları da var. Ayrıca kız versiyonları da var. Kızlar bıleklerını kesıp abı baba dayı vb yakınları ıle kavga ederler. Lıselerde yıne apacı sevgılılerı ıcın bırbırını tuvalette orda burda sıkıstırıp düzerleeer,keserleeer,yolarlaaar vb. Kızları cok tehlıkelıdır. Kavgacı bir yapım olmasına rağmen onlara asla bulasmam. Sıra bekliyorsam sıramı seve seve verırım onlara. Yeterki uzak dursunlar :P. Kızları genelde sıgara ıcerler. Fakat soylemelıyım ki bu apaçilik ergenliğe mahsus bir durum. 27 yasında ergenlıkten yeni cıkanlar da vardır elbet degıl mı? Apaçi olarak ölen de yok sonucta. Bir ara evrim geçirip insana benziyorlar AYOL. :). Engin bilgilerinize bilgi katmak istedim.

teşekkürler bucalı apaçi 🙂

kız versiyonlardı da efsane.

Sokayim nerde ne kadar apachi varsa !

yalnz anlayamadğm şey şu apaçi dedklernzden bazları görndüğü kAdarylason derece yakşiklı, gayet ttlı,karzma, hoş çocklar.ki yaptğnz açklamaya göre herkes apaçi o zmn.öle olmayanlarada kıro,ezk fln diolar.dşnsenze saçlar yana taralı,gömlek kumaş pantolonun içnde hatta gömleğnin düğmeleri sonuna kdr ilkli;napsn şmdki gençlk öle mi dolaşsn.

o bazıları gerçek tiki oluyor.

Hocam Tek kelimi iLe Süpersin…Tebrik ediLdiniz.. 😉

koptum yaaa super olmus 😀

bu arada araba tercihleri dikkatimi çekti genelde benim bildiğim doğan( modifiyeli) şahin türü araçlarla gezerler cd çalarlarında cok popüler müzikler olur tabıkıde en az 1 yıl oncesının populer muzıklerı …

walla bızım burda bu aralar artmaya baslayacak acıldı apacı sezonu ama alamancı apacıler :)resımlerını cekebılırsem yollarım

almancılar ismail yk’dan çok etkielendiler. birde cankan var ona hiç girmiyim…

uzun suredir turkiyede degildim bu apacilerin ne oldugunu bilmiyordum boyle salak tipleri hep gormustum ama adlarinin apaci oldugunu bilmiyordum hepsi de aptal gibi giyiniyorlar ve gozukuyorlar bilgilerine tesekkurler

bideşapkalarını tam takmaz yarım takarlar 😀 kendilerini imayil yk ya adarlar aykkabıları sahte olur adidas yerine aidas nike yerine nixe gibi :S

tipinize veriyim 🙂 🙂

puahhaha 🙂

bu ne böyle ya ama tarz iimiş

trıbalızm dıye bır muzıkle takılıyorlar bu ara belırteyımmmm :). Apacı dansı da var ama gostermem mumkun degıl sanırım. Apacılerle ıc ıce yasıyorum yav. Dısarda bogururcesıne kufur etme ve bırbırlerını hayvanca kovalama gıbı huylar da edındıler. Gecelerı parka cıkıp sıgara ıcemez oldum korkudan… Bırılerı onları durdurmalı 😐

tribalizm- buyu mix sanırım sarkının adı bır arkadas telefonuma atmıstı apacılerden konusurken (L)

bu sene günü gününe bu bölüme yorum yapıcam ln 😐

Sikko Adam eline sağlık süper olmuş. Devamınıda bu kaynaklarla daha güzel yapabilirsin.
Bucalı Apachiler™ asker yolluyor:
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/17534/

APACİ DANSI ANA HABERLERDE ŞOK ŞOK ! :
http://www.vifio.com/video/D2CA1BA1E3

Daha ne çıkacak artık bilemicem. Apaçi resmi tatili veya Buca Apaçi Mesleki Yüksek Okulu v.b…

bnce hiç fena değil.bnim için önemli olan sonuç.sonunucuda gördüğümüze göre dediğim gbi hiç fena değil bence 😛

Üzerlerine beyaz kolsuz atlet, altına bol ve yırtık aynı zamanda açık renkli kot, onun altına ise kocaman beyaz spor ayakkabıları ya da rapçi ayakkabıları giyenler de mevcuttur. Boyunda bir kolye ve tabi ki ağızda sigara. Bir başka özellikleri ise apaçilerin çoğunun esmer olmasıdır. Tabi ki istisnalar çıkar da.

Atlet vücuda yapışan cinsten olmalı. Uğraşları sonucu kollarında birkaç kas kütlesi oluşturabilmişlerse bunla gurur duyarlar ve her fırsatta sergilemeye hazırdırlar.

apacılere bayılıyrum yaaaa harıkasınız nedym

çok qarizma

süperler yha ço yakışıklılar

bence choq deqişiq ve farklı tiplerde neden sadece erkeklere apaçi dedinis benim ysadıqım yerdede bana cok apaçi derlere takmıorum

burdan sevgili hilal arkadasıma cok selam soluyorum
APACI SEDA

Yorum bırakın

uyarı

18+ yetişkenler için

Arşivler

tıklama şeysi

  • 51.126 hits

Sayfalar

Mayıs 2009
P S Ç P C C P
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031