Sikko Fikirler & Yorumlar

Flash tv’deki çakma sır kapısı dizicikleri

Posted on: Nisan 7, 2009

arkadaşım, bu flash tv adam olmaz . beni de öldürür. izlemiyeyim diyorum. karşıma çıkıyor. acaba şimdi nasıl bir gerizekalılık örneği gösterecekler diye bekliyorum. gözlerimi oyasım geliyor.

ya şimdi bunlar heralde acı umuttan sonra ulan nasıl bir saçmalık yapsakta şanımıza yakışır rezillik ortaya koysak diye düşünmüşler heralde ve ortaya değişik değişik isimde ufak sır kapısı tadında programlar çıkmış.

ne sikko bir düşüncedir arkadaşım

ekran görüntüsü bulursam yayınlayacağım.

önce böyle kaval mı desem ney mi desem iğrenç bir müzik, figüranlıktan daha kötü oyuncular ve hep aynı sesler. işte bu sesler yokmu beni öldürüyor. hele asıl kadını seslendiren kadın !

sana ettiğim küfürleri bir allah biliyor. 

monologlar, böyle hayaletler gözükmeleri , sikko evler, heralde bunu yapanların sike sürülecek akılları yok.

gerçek kesit iyiydi yine, sarı bıyık filan.  perihan savaş. 

bir an önce kaldırsınlar ya.

1 Response to "Flash tv’deki çakma sır kapısı dizicikleri"

😀 flash tv’nin tüm programları aynı. Ben cok sevıyorum cok eglenceli :d. aynen yapmacıklıkta son noktalar :D. Xd flash tv bir fenomendirrrrr.

Yorum bırakın

uyarı

18+ yetişkenler için

Arşivler

tıklama şeysi

  • 51.133 hits

Sayfalar

Nisan 2009
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930